Klus-Stańska Dorota
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Klus-Stańska Dorota
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(364)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Steel Danielle (1947- )
(279)
Trzeciak Weronika
(262)
Roberts Nora (1950- )
(259)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(254)
Fabianowska Małgorzata
(253)
Prus Bolesław (1847-1912)
(252)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(235)
Słowacki Juliusz
(233)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(226)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(220)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(216)
Goliński Zbigniew
(201)
Christie Agatha (1890-1976)
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(186)
Mickiewicz Adam
(183)
Zarawska Patrycja (1970- )
(183)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(182)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Szulc Andrzej
(166)
Zimnicka Iwona (1963- )
(164)
Jachowicz Stanisław
(161)
King Stephen (1947- )
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Shakespeare William (1564-1616)
(156)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(148)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(142)
Tuwim Julian (1894-1953)
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Drewnowski Jacek (1974- )
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(135)
Mazan Maciejka
(135)
Popławska Anna (filolożka)
(135)
Beaumont Émilie (1948- )
(134)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(133)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(126)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(125)
Masterton Graham (1946- )
(122)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(121)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(121)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(121)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(118)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(117)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(117)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(116)
Kraśko Jan (1954- )
(115)
Ochab Janusz (1971- )
(113)
Fabisińska Liliana (1971- )
(112)
Lenartowicz Teofil
(112)
Sandemo Margit (1924-2018)
(112)
Marlier Marcel (1930-2011)
(110)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(107)
Mróz Remigiusz (1987- )
(107)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Mortka Marcin (1976- )
(105)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(104)
Naczyńska Zuzanna
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Włodarczyk Barbara
(102)
Coben Harlan (1962- )
(101)
Napierski Stefan
(101)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(99)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(98)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(98)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(98)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(97)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Disney Walt (1901-1966)
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Grisham John (1955- )
(94)
Spirydowicz Ewa
(94)
Siesicka Krystyna (1928-2015)
(93)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(92)
May Karl (1842-1912)
(92)
Kozak Jolanta (1951- )
(91)
Sparks Nicholas (1965- )
(91)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(90)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [wyp. dorośli] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dydaktyka – jak każda dyscyplina naukowa – wyłania się i rozwija na skrzyżowaniu własnych badań oraz innych nauk. Dla rozumienia uczenia się i nauczania szczególnie istotne są impulsy płynące z socjologii, psychologii, politologii, antropologii, a współcześnie także neuronauk. Wiedza dydaktyczna nie jest nam potrzebna jedynie do tego, by po jej śladzie interpretować zdarzenia na lekcjach i stosować rekomendowane strategie, ale staje się niezbędna, by zrozumieć własne głęboko ukryte założenia i być zdolnym do krytycznej refleksji nad nimi, a czasem też do zmiany swoich uprzednich wyborów. Proponowany podręcznik poświęcony jest próbie ustalenia zróżnicowania teoretycznego i metodologicznego, z jakim mamy do czynienia na gruncie dydaktyki. Jego celem jest wskazanie i porównanie ze sobą najważniejszych odmian myślenia dydaktycznego i związanych z nim praktyk nauczania oraz dyskusji, jakie na ich temat są toczone. Nie chodzi w nim jednak o opisanie ostatecznych rozstrzygnięć, a jedynie o umożliwienie studentom – przyszłym nauczycielom i pedagogom – zdobycie orientacji w teoriach i zjawiskach dydaktycznych, jakie można zaobserwować w krajach, w których rozwijana jest akademicka refleksja dydaktyczna i organizowane są instytucjonalne formy kształcenia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej